9/20/2012

Długo wyczekiwana paczuszka :)

Witam Was wszystkich serdecznie :)

Dziś przemawia przeze mnie taka mała chwalipięta :P
Chciałam Wam pokazać co kryło się w długo wyczekiwanej i upragnionej przesyłce :)




Kilka dni temu zamówiłam sobie kilka pędzli do makijażu. Długo zastanawiałam się nad wyborem, wiele czytałam na różnych blogach, oglądałam filmiki na YT i w końcu zdecydowałam się!!




Dodam, ze jestem dopiero na początku kompletowania mojego  "pędzlowego "MUST HAVE więc jeśli macie jakieś fajne propozycje piszcie! bardzo chętnie skorzystam z jakiś ciekawych propozycji.


 Jak widzicie w paczuszce znalazł się chyba już kultowy Hakuro H51 i H21.



Co do H14 miałam pewne obiekcje, chciałam czegoś do bronzera- konturowania. Początkowo miał być Maestro, jednak oststecznie padło na H14. Zobaczymy jak się będzie sprawował :)
Zamówiłam jeszcze H76 i troszke się rozczarowałam gdy go zobaczyłam, gdyż miałam nadzieję, ze będzie większy.

Możecie polecić jakiś pędzelek kulkę warty uwagi?





Hitem tej przesyłki był zdecydowanie EcoTools do bronzera! Hi hi marzyłam o nim od dłuższego czasu.






Dodatkowo zamówiłam również róż i dwa cienie z Lily lolo...ot tak na spróbę. Zbieram się do zrobienia większych zakupów mineralnych ale póki, co nie mogę się zdecydować na firmę...cóż pożyjemy zobaczymy :)





 Lubicie ten moment kiedy trzymacie paczuszkę w rękach, chwilę przed otwarciem?? :D

Pozdrawiam A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog