9/20/2012

TAG: Letni ulubieńcy-pielęgnacja

Witam Was bardzo serdecznie.
Dzisiaj TAG letni ulubieńcy-pielęgnacja, czyli jak dbałam o swoją buzię latem.



Na pierwszym miejscu bezapelacyjnie uplasował się krem z filtrem. Moim ulubieńcem był URIAGE BARIERESUN SPF 30 stosowałam go na buzię oraz dekold.


Chyba każda z Was wie, krem z filtrem jest rzeczą strasznie istotną nie tylko latem, kiedy słonko dogrzewa, ale powinien być tak naprawdę stosowany cały rok, jeśli chcemy uchronić naszą twarz przed różnego rodzaju przebarwieniami, zmianami, nadmiernym wysuszaniem o zmarszczach nie wspomnę.


 Warstwa ozonowa nie chroni nas tak jak kiedyś, w bardzo szybkim tempie rośnie zachorowalność na czerniaka.Niestety jest to jeden z częściej występujących nowotworów złośliwych!

Nie wiem czy wiecie ale po sezonie letnim osoby z "dziwnymi" rozlanymi zmianami o nieregularnej krawędzi czy pigmentacji powinny wykonywać kontrolne badanie u dermatologa, żeby wykluczyć tzw. uzłośliwienie zmiany.

Troszkę się rozpisłam ale wydaje mi się, że powinnyśmy być świadome zagrożenia.

Jako kremu nawilżającego- po wykończeniu URIAGE, o którym pisałam wcześniej kupiłam kremik z VICH ESSENTIELLES.






Generalnie jestem na etapie testowania i poszukiwania tańszego zamiennika kremu z Uriage.

Pod oczy stosuję produkt firmy Pharmaceris OPTI-SENSILIUM GEL





Do mycia buzi stosuję żel z VICHY NORMADERM, powiem Wam, że naprawdę bardzo przypadł mi do gustu. Początkowo wachałam się czy go kupić, gdyż bałam się, że bardzo mnie ściągnie. Dziś jestem bardzo zadowolona z podjętej decyzji. Super produkt :)



Często stosowałam również peeling enzymatyczny firmy Lirene. Jest to naprawdę bardzo delikatny produkt, czasem zastanawiam się czy on działa?? ;)



Co do tonizowania jestem wierna Ziaji :)
Super produkt w małej cenie- Tonik BIO aloesowy



Demakijażowym hitem okazał się produkt firmy EVELINE.
Mój jest w wersji różowej. Kosztował około 8 zł , zakupiony w Rossmanie w promocji, cena regularna nie przekracza 11zł.


Jest to moim zdaniem dobry zamiennik słynnej Biodermy i muszę wam powiedzieć, że jak za taką cenę spisuje się naprawdę świetnie.




Skład produktu jest moim zdaniem  powalający- już na drugim miejscu znajduje się kwas hialuronowy          ( własciwości nawilżające)
Planuję osobny post na temat tego płynu więc nie będę się zbytnio rozpisywać.



Produkt całkiem dobrze zmywa makijaż i nie podrażnia przy tym oczu. Skóra po zastosowaniu jest miła w dotyku, fajnie nawilżona.



O mim przyjacielu każdych wakacji Panthenolu nie będę się rozpisywać, wszystkie go chyba dobrze znacie ;)


Macie jakieś doświadczenia z tymi produktami?
Lubicie?stosujecie?


Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog