11/27/2012

Recenzja lekkiego kremu VICHY ESSENTIELLES

Witajcie Kochane!

Dzisiejszy post będzie dotyczył kremu, który w końcu udało mi się skończyć. Mowa tu o VICHY ESSENTIELLES lekka emulsja do twarzy do cery normalnej i mieszanej.


Lekki krem Essentielles

Składnik aktywny serii Vichy Essentielles 

  • POLIFENOLE, które chronią kwiat, zapewniając jego świeżość. Pozyskiwane są w ekstrakcji płatków róży na zimno. Przeciwutleniacz zwalczający działanie wolnych rodników, posiada cenne właściwości chroniące skórę.
Pozostałe składniki aktywne gamy Vichy Essentielles:
  • Alantoina - łagodzi podrażnienia
  • Masło Karite - odżywia skórę
  • Woda Termalna z Vichy - wzmacnia i koi skórę.

Co twierdzi producent?

Typ skóry:
Kobiety o skórze od normalnej do wrażliwej. Bez specyficznych problemów.
Działanie:
Róża od zawsze ceniona i wykorzystywana przez farmaceutów zawiera polifenole, które w warunkach naturalnych chronią kwiaty przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i zapewniają im świeżość. Ekstrakcja na zimno z płatków róży umożliwia wyodrębnienie składników aktywnych z zachowaniem cennych właściwości ochronnych.
Rezultat:
Jakość produktów z gamy Essentielles została udowodniona. Badania potwierdziły ich skuteczność pod względem nawilżania oraz wysoką tolerancję. Wszystkie produkty były testowane na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologów.
VICHY ESSENTIELLES doskonały dla...:
Kobiety w wieku od 25 do 40 lat.


Skuteczność *:
  • skóra lepiej nawilżona 94%
  • skóra zregenerowana 89%
Efekt dla skóry*:

  • skóra bardziej miękka 100%
  • skóra bardziej promienna 89%
*test samooceny na grupie 53 kobiet po 4 tyg. stosowania


VICHY krem do cery normalnej i mieszanej
Moja opinia:

Krem kupiłam podczas pobytu nad morzem, gdyż jak na złość skończył mi się mój ulubieniec Uriage a nie zabrałam ze sobą żadnych próbek. Co do ceny, kupiłam go w Super-Pharm w promocji i o ile dobrze pamiętam zapłaciłam za niego coś koło 25 zł.
Krem stosowałam jedynie na dzień.

Zalety:
  • lekka formuła zapewnia dość szybkie wchłanianie
  • dość wydajny, starczył mi na około 3-3,5 m-c (stosowany rano)
  • konsystencja nie jest lepka, raczej wodnista
  • mała ilość wystarczyła na pokrycie całej twarzy
  • dość przyzwoita cena jak na produkt firmy VICHY
  • nie zawiera parabenów
  • produkt hipoalergiczny- nie uczulił mnie, jednak mam tu pewne zastrzeżenie, o którym dalej.
Wady:
  • niestety, zauważyłam, że zapchał moje pory
  • mimo pozorów wchłonięcia, musiałam odczekać swoje zanim położyłam podkład
  • z kilkoma podkładami, mimo tego, że czekałam i czekałam...aż się chłonie i tak nie współgrał- rolował się i ważył na buzi
  • mimo tego, że producent podaje, iż jest to krem do cery normalnej i mieszanej moja twarz się po nim świeciła
  • nawilżenie moim zdaniem na poziomie dość średnim
  • krem niby hipoalergiczny a na mojej buzi- w okolicy płatków nosa- delikatnie szczypał, co skutecznie zniechęciło mnie do ponownego zakupu
  • miałam wrażenie, że ten krem nie robił na mojej buzi kompletnie nic. Zapewnienia producenta o skuteczności i efektach dla skóry wydają mi się być wyssane z palca, w mojej opinii jest to zwyczajny chwyt marketingowy.
  • zapach, niestety to był przysłowiowy "gwóźdź do trumny", który upewnił mnie, że więcej tego kremu nie kupie. Jak dla mnie zapach bardzo chemiczny, sztuczny i wyjątkowo mało przyjemny.
Podsumowując, niestety krem mnie zupełnie nie powalił a wręcz przeciwnie, skutecznie zniechęcił. Ma on kilka zalet, jednak moim zdaniem minusy przechylają szalę na niekorzyść. Mnie osobiście najbardziej nie odpowiadał zapach, szczypanie w okolicach wrażliwych i zapychanie porów.

Czy kupię go ponownie? ZDECYDOWANIE NIE
Ocena 2,5/5


Macie jakieś wspomnienie odnośnie tego produktu? Lubicie czy wręcz przeciwnie, może podzielacie moje zdanie?


Pozdrawiam A.

2 komentarze:

  1. ojoj, a już miałam go prawie w rękach, dobrze, że tu wpadłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jest to jedynie moja opinia, możliwe, że na Twojej buzi krem zachowywałby się inaczej :)
      aczkolwiek, wydaje mi się, że są inne fajniejsze kremy w porównywalnych cenach np. Ziajka czy Iwostin :)

      Usuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog