2/04/2013

Paczuszka i wygrana w Malinowym konkursie :)

Witajcie!


Kolejny post, którego celem jest pokazanie jakie dobroci udało mi się ostatnio wygrać :)
Wiem, wiem...chwalipięta ze mnie ;)



Dołącz do "Malinowego Klubu"

Tak na serio, jakiś czas temu udało mi się wygrać zestaw kosmetyków w Malinowym konkursie z organizowanym z okazji Dnia Babci. Jako, że Babcia jest wyjątkowo ugodowa, kosmetyki przechwyciła moja mamusia, podekscytowana całą sprawą, zadeklarowała się przeprowadzić rzetelne "testy" ;)
(nawet widziałam kartkę z zapiskami ;D )



W paczuszce były trzy kremy firmy Lirene z serii 55+
  • krem pod oczy
  • krem na noc
  • krem na dzień



Dodatkowo, Malinka zrobiła mi miłą niespodziankę i dołączyła maseczkę peelingującą firmy Dermika :)

Malinko, dziękuję bardzo za prezenty, w najbliższym czasie postaram się wykorzystać maseczkę i napisać jej recenzję :)

Pozdrawiam A.


9 komentarzy:

  1. świetna paczuszka!
    czekam na recenzję maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło dostać coś fajnego - gratuluję Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetna paczuszka, czekam na recenzję:)
    Bardzo fajny blog. Była byś zainteresowana wspólna obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki, ja z nich używałam tylko maseczki peelingujacej firmy Dermika. powiem szczerze ze byłam nią zachwycona. Maseczka super się rozprowadza, bardzo fajnie ściera martwy naskórek i sprawia ze skora jets naprawde bardzo gładka, nie podrażnia przy tym, nie wywołuje alergii wiec idealna dla osób z wrażliwa skora. Efekt rewelacyjny - nie pamiętam kiedy miałam tak gładka skore! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wygranej ! Tez lubię maseczkę Dermiki - używam już od dawna ich maseczek i wszystkie sa świetne, ta bardzo dobrze wygładza i oczyszcza skore- polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez potwierdzam maseczki Dermika to jest to - wypróbowałam kilka z nich i wszystkie są naparawde fajne, spełniają obietnice producenta w 100% ! Super produkty polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez peelingiem dermika jestem zachwycona- skuteczny nie podrażnia idealnie oczyszcza skore :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog