2/15/2013

Walentynkowe pawie-oczko.



Walentynki już za nami, dziś pora na meteoryty ;)

Wczoraj robiąc makijaż, myślałam że poszalałam, natomiast dziś, gdy oglądam zdjęcia, stwierdzam, że znowu zrobiłam sobie mega delikatne i mało widoczne oko ;)
Nie wiem czy zauważyłyście, ale jestem "szczęśliwą" posiadaczką opadającej powieki, tudzież małej powierzchni do malowania oka...zwał, jak zwał, fakt jest taki, że gdy patrzę " prosto" cała moja praca znika.





Niby oglądam wiele filmów, czytałam artykuły, jak malować opadającą powiekę, że ciemny kolor w trapez, że wyżej niż "normalnie"...a i tak guzik mi wychodzi.
Gdy tylko "wyciągnę" cień-czy to ciemniejszy, czy kolorowy- zaraz wydaje mi się, że wyglądam wulgarnie.

Walczę z tym, ale efekty są różne ;)


Na oku mam połączenie kolorów (Ingloty)
356 M
317 M
376 M
+
czarna kredka (której nie widać)


Na policzku delikatnie (jedna warstwa) ASTOR 001 <KLIK>
Rozświetlacz MAC Soft&Gentle  <KLIK>
Bronzer Hoola Benefit



Na paznokciach zagościł lakier Golden Rose Jolly Jewels w nr.109...tak, tak, w końcu i ja się skusiłam ;)




Mam nadzieję, że Wasz 14.02 był równie udany jak i mój :)

Pozdrawiam A.





16 komentarzy:

  1. Ładne przydymione oczko, mój ukochany Jolly Jewels i udane Walentynki, czego więcej chcieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, jaki bukiet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm bardzo podoba mi się Twój makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Był udany, był :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! śliczny makijaż :)
    i piękny kolor paznokci! muszę wreszcie sobie kupić jakiś z lakierów Jolly Jewels ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero kilka dni temu skusiłam się na lakiery GR i póki co, nie mogę się napatrzeć!

      Usuń
  6. bardzo ładny makijaż, ale muszę Ci powiedzieć, że kolor Twoich oczu wymiata ;p piękne są !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam problem z powieką , maluje maluje a i tak nic nie widać :( Właśnie szukam kogoś kto będzie umiał mi cokolwiek podpowiedzieć ,widzę ,że u Ciebie znajdę kilka inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, mam nadzieję, że będziemy się wzajemnie "wspierać" :)

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż ;) Mój 14 luty też był udany :) Śliczne kwiatki!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :)
      Musze pochwalić za estetykę bloga :)
      Ja cały czas mam problem z głównym motywem :/ niestety nie mam pojęcia jak Wy tworzycie takie cudne nagłówki.

      Usuń
  9. Ładne pawie oczko, a gdzie Ty tam widzisz wulgaryzm?? :)- Lakier Golden Rose mój ulubiony :* Ja również pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu... ;)
    P.S. Odradzam lakier Chanel, szkoda pieniędzy za taką jakość...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tego JJ też patrzyłam, ale dałam sobie już spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz! A lakier jaki ładny, myślałam, że te drobinki są nieco większe i takie "zbyt rzucające się w oczy" ;) Miłe rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog