3/17/2013

Weekendowy mani :)

Witajcie!

Badania do mojej pracy magisterskiej trwają i czasem wydaje mi się, że chyba nigdy się nie skończą :/
Niestety, moje dłonie a tym bardziej paznokcie zaczynają już odczuwać niszczące i wysuszające działanie metanolu i innych odczynników :/
Mimo szczerych chęci, malowanie paznokci stało się bezsensownym zabiegiem, bo po powrocie do pokoju nie ma najmniejszego śladu po lakierze. 
Postanowiłam więc, że muszę skorzystać z weekendu i obowiązkowo zrobić jakiś mani :)
Idę dziś na urodziny, więc postawiłam na klasyczną i ponadczasową czerwień :)
Oto jak prezentuje się lakier nr. 36 z Inglota.


Inglot nr. 36







Powiem Wam, że lakier nie jest już pierwszej świeżości bo mam go już z ładne 2 lata a mimo to cały czas nadaje się do użycia. Muszę przyznać, że jest to główna cecha Inglot-owych lakierów, która zachęca mnie do ich zakupu. Co do trwałości, niestety ale tu jest problem, bo płacimy 20 zł za lakier, który jutro ewentualnie pojutrze będzie w opłakanym stanie.



Lubicie lakiery Inglota??


Pozdrawiam Ania!

32 komentarze:

  1. Czerwień jest śliczna! Generalnie nie przepadałam za lakierami Inglota, bo bardzo szybko mi odpryskiwały, ale odkąd mam diamentowy top, jest dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja wypróbuję, bo trwałość jest strasznie marna :/

      Usuń
  2. Z Inglota mam czerwień 21. Śliczne są te czerwienie i trwałe. Bardzo mi to odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor lakieru :) Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam lakieru z Inglota :/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie trwałość tych lakierów jest opłakana ;( ale szatę kolorów mają bardzo ładną

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporą kolejkę lakierów inglota. Mają bardzo ładne kolory. Twoja czerwień jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam lakiery Inglota, mają piękne kolory, ale co do ich trwałości masz niestety 100% racji.
    Piękna czerwień :)

    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Inglota ale ten prezentuje się bardzo zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor :) lubie czerwone klasyczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor :) Ja nie kupuję lakierów z Inglota, bo są dla mnie za drogie :) wolę kupić kilka tańszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przerzuciłam się na coś tańszego, ale czasem jeszcze się skuszę na jakiegoś " Inglociaka" ;)

      Usuń
  10. Nie mam żadnego lakieru Inglota, ale kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor i piękne paznokcie. Nigdy bym nie powiedziała ze tyle czasu już go masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że jest dość wydajny a i ja nie zawsze maluję paznokcie.

      Usuń
  12. bardzo lubię lakiery z Inglota, a czerwień to mój ulubiony kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie się prezentuje na Twoich zadbanych paznokaciach :) I ta czerwień ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny odcień czerwieni !! :) muszę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerwień...:)

    Z Inglota akurat nie miałam...może czas zakupić...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor piękny, jednak ja nie kupuję lakierów z inglota, bo są drogie, a niestety trwałość za ta ceną nie idzie :/ Już bym chyba wolała kupić essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję zakup kilku kolorków z Essie :) Słyszałam o nich same pozytywne opinie :)

      Usuń
  17. Mam taki sam lakier. Bardzo lubię lakiery z Inglota.Piękne kolory.
    Jedyny minus - to ich trwałość :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mogłyby lepiej się trzymać za te 20 zł :/

      Usuń
  18. Ja lubie lakiery Inglota, owszem jeśli chodzi o trwałość to są mizerniutkie, ale dla takich osób jak ja, które często zmieniają kolorek na pazurkach to nie problem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię lakiery Inglota, może i nie są trwałe ale za to mają piękne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory mają piękne, ale ich trwałość niestety jest marna. Ja sobie chwalę Opi i Revlon.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten lakier i moje odczucia są takie same!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog