8/16/2013

Kolejne spotkanie bloggerek w Lublinie

Gdy dowiedziałam się w jakiej restauracji odbędzie się spotkanie, pomyślałam, jak nic śladami Magdy Gessler ;) 10.08.13 r Odbyło się kolejne spotkanie bloggerek obszaru Lubelszczyzny. Szczególne podziękowania należą się organizatorce-Karolinie, która spisała się na medal. Traf chciała, że w ostatniej chwili wypadł mi wyjazd, więc po uzgodnieniu wszystkich szczegółów na spotkanie przybyła zamiast mnie Asia, która dziękuje wszystkim dziewczynom za tak miłe i ciepłe przyjęcie. Jako, że nie może być inaczej, dziś gościnny wpis w wykonaniu Asi :)

Spotkanie rozpoczęło się około godziny 13 w miłej i nastrojowej restauracji "Ąka". Podczas spotkania odbyły się cztery prezentacje. Jako pierwsza wystąpiła Pani Basia reprezentująca firmę Mariza, która zadbała o stan naszych dłoni. W dalszym etapie spotkania miałyśmy przyjemność wysłuchać Pani Ani, która reprezentowała firmę Palmer's. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość w praktyczny sposób wykorzystać zdobyte na spotkaniu informacje. Kolejnym etapem spotkania była prezentacja przygotowana przez duet reprezentujący firmę Soraya. Jestem jedna z osób, które nie miały wcześniej styczności z nową linią zapachową serii So Pretty, może dlatego własnie byłam (i cały czas jestem) pod ogromnym wrażeniem zapachów! Ostatnim punktem spotkania była prezentacja produktów firmy Gold Water Blue, o której wcześniej nie miałam pojęcia. Pan Wojtek stanął na wysokości zadania, na szczególną uwagę zasługuje jego profesjonalne podejście do tematu oraz sposób w jaki potrafił przekazać nam swoją wiedzę. Pozdrawiam-Asia.


Na zakończenie, kieruję serdeczne podziękowania sponsorom, którzy dodatkowo umilili nam spotkanie. Przyznam, że Asia była w ogromnym szoku, sama stwierdziła, że nigdy nie miała u siebie w domu tylu kosmetyków. 



19 komentarzy:

  1. Chciałabym uczestniczyć w takim spotkaniu, lubię poznawać nowe osoby. Może kiedyś mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że to tylko dla wybrańców ;) może sama lepiej jakies spotkanie zorganizuj

      Usuń
    2. Polemizowałabym ;) wydaje mi się, że w większości liczy się kolejność zgłoszeń, gdyż niestety- ale często liczba miejsc jest ograniczona. Wydaje mi się, że warto się zgłaszać, zgodnie z domeną "a nóż się uda" :)

      Usuń
    3. tylko że trzeba wiedzieć gdzie się zgłaszać, a ja np nigdy nie wiem ;)
      jak widzę takie posty zachęcające do imprezy to w innych regionach niż Lublin.
      ale moze kiedyś mi się uda? ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że Tobie nie udało się dotrzeć aby spotkać się z dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam aż będzie coś w okolicach szczecina, nigdy nie brałam udziału w czymś takim i chętnie zrobiłabym to po raz pierwszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania są cudowne i na długo pozostają w pamięci. Bardzo fajny blog z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej przeciez ja juz obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna relacja, ja nie byłam jeszcze na żadnym spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Wam się spotkać ! Super pomysł na foto-relację ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać spotkania w Starachowicach - mam nadzieję,że będzie równie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super opcja gdybym wiedziała to bym się wybrała, ale oczywiście nie miała pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło tak poznać na żywo inne koleżanki z branży :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałyście świetnie się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to musiało być wspaniałe spotkanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też będzie miło Cię poznać

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo miło Was wszystkie zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog