9/03/2013

Spotkanie bloggerek w Starachowicach...i ja tam byłam, mimo, że drinków nie piłam :P

W sobotę 31. 08. 13 r w uroczej restauracji "Kafka" w Starachowicach (woj. świętokrzyskie) odbyło się spotkanie blogerek, w którym dzięki uprzejmości SZKATUŁKI miałam możliwość uczestniczyć. Na początku chcę podziękować organizatorce, za zaproszenie oraz świetną organizację całego "zajścia". Na spotkanie przybyło 9 dziewczyn:



Spotkanie umiliła nam Pani Emilia reprezentująca firmę Mary Kay, która przybliżyła nam nieco kosmetyki owej firmy oraz wykonała zabieg "satynowe dłonie". Przyznam, że mnie osobiście najbardziej spodobał się flamaster pod oczy, na który zapałałam "dziką" ochotą ;)



Atmosfera była, moim zdaniem rewelacyjna, bardzo "domowa" i przyjazna :) Buziaki dla wszystkich dziewczyn, mam nadzieję, że tak jak ja spędziłyście bardzo miło czas i nie uznacie popołudnia za zmarnowane :) Chcę również podziękować firmom, które ufundowały upominki a tym samym dodatkowo umiliły nam spotkanie.

14 komentarzy:

  1. ale Wam fajnie :) pozwiedzalyscie troche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i ja też 3 znajome buzie odnalazłam :)

      widać, że było super, wszystkie uśmiechnięte :)))

      Usuń
  3. widać że świetnie się bawiłyście ;) i ja widzę znajome twarze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było bardzo sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym tam z wami, ale nie dość, że nie mieszkam już w świętokrzyskiem, to jeszcze nie mam ostatnio zupełnie czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję,że przyjechałaś :)
    Miło było Cię poznać i cieszę się,że dobrze się bawiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego fajnego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog