2/22/2014

Soraya, Hialuronowy mikrozastrzyk; koncentrat kwasu hialuronowego...czy warto?

Dzisiejszy wpis będzie poniekąd kontynuacją wpisów na temat produktów firmy Soraya, które ostatnio bardzo intensywnie testuję. Był już krem pod oczy, krem do twarzy a teraz czas na produkt, który można uznać za serum. Hialuronowy mikrozastrzyk to preparat oparty na drobnoczasteczkowym kwasie hialuronowym. Na wstępie uprzedzę, że jest to kosmetyk przeznaczony dla kobiet w wieku 30+ tak więc macie przed sobą recenzję "gościnna" w wykonaniu mojej mamy.


Hialuronowy mikrozastrzyk to preparat zamknięty w eleganckiej, stosunkowo wąskiej tubce z bardzo estetyczną zakrętką. Szata graficzna kartonika przykuwa wzrok, jest jaskrawa, srebrzysta...moim zdaniem przypomina...igłę. Wybaczcie ale takie było moje pierwsze skojarzenie ;) Aplikacja produktu jest łatwa i przyjemna głownie ze względu na wąski aplikator. Hialuronowy mikrozastrzyk to typowy, bezbarwny żel. Konsystencja jest delikatnie wodnista co przekłada się na dobrą wydajność produktu. 


Tuż po aplikacji czujemy napięcie aczkolwiek zaznaczę, że jest to normalne w przypadku produktów z dużą zawartością kwasu hialuronowego i nie ma się co zrażać. Koncentrat wchłania się bardzo szybko, nie pozostawia lepkiej warstwy, powiem więcej daje uczucie aksamitnej skóry. Efekt jaki uzyskamy stosując hialuronowy mikrozastrzyk to napięcie, wygładzenie i nawilżenie. Po nałożeniu koncentratu hialuronowego, odczekaniu chwilki aż się wchłonie, nakładamy nasz ulubiony krem do twarzy i wykonujemy makijaż. Cały "zabieg" nie zajmie nam dużo czasu. 


W skład linii Soraya Hialuronowy mikrozastrzyk wchodzi omówione dziś "serum" oraz krem do twarzy dzień/noc odpowiednio: 30+, 40+, 50+ oraz 60+. Przeciwzmarszczkowy koncentrat kwasu hialuronowego to preparat godny uwagi, zwłaszcza jeśli szukacie przyzwoitego serum liftingującego w dobrej cenie. Preparat jest łatwo dostępny- dostaniecie go np. w Rossmannie w cenie około 20 zł. Dobrym rozwiązaniem jest połączenie koncentratu z kremem z tej samej serii dostosowanym do Waszego wieku.



41 komentarzy:

  1. Ja go bardzo nie polubiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go też oddałam mamie, ale znając ją to pewnie nawte nie używa -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie :D mama, tak samo jak ja, ma spore zapasy kosmetyków... :D

      Usuń
  3. Fajny produkt. ^^ Ja sama mam 20 lat a mimo tego czasem go stosuje :D efekt bardzo szybko można uzyskac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go , a także ten marki Eveline. Różnica pomiędzy nimi jest taka, że w hialuronie od Soraya są jakieś dodatki w składzie, a Eveline ma wyłącznie kwas. Też dałam go mamie a z E. zostawiłam dla siebie. Jakoś tego typu kosmetyk jest mi zbędny i sprawdza się jedynie pod oczami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie to nie przekonuje chyba tylko dlatego ze kw hialuronowy jaki by nie byl nie przeniknie przez skore jedynie dziala na powierzchni ale niektorym wlasnie o to chodzi - nie ma kremu, nie ma wygladzenia ;) zmarszczek tez nie zlikwiduje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cząsteczka kwasu hialuronowego jest duża i owszem ma problemy z przenikaniem w głąb skóry ( podobnie jak większość cząsteczek pochodzących z ekstraktów roślinnych ) dlatego ważne żeby wybierać kwas tzw. drobnoczasteczkowy aczkolwiek nie można powiedzieć, że działa "na powierzchni" poprawnie- w powierzchniowych warstwach naskórka. Co do działania przeciwzmarszczkowego- oczywiście, że kw. hialuronowy nie zlikwiduje zmarszczek ale nieco je wypełni i "wypchnie" na zewnątrz.

      Usuń
  6. Lubię mieszać to serum z olejem arganowym i tak u mnie najlepiej działa :) solo już nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma bardzo przystępną cenę, ale też małą pojemność. Obecnie używam serum hialuronowego z Dermedic, więc może spróbuję Soraya jak je skończę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiem Ci, że jest bardzo wydajne :) Co do serum z Dermedic- słyszałam o nim wiele dobrego.

      Usuń
  8. jeszcze do 30+ mi trochę brakuje ale będę o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz używam Hydraluronu, ale wszelkie serum z tym kwasem lubie i będę używać swietńie działa i nawilza skore ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie patrze jesteś z 89 i się dziwie , że już takich kremów uzywasz, ole potem przeczytałam , że dałaś mamie do testowania :) Recenzja fajna , ale też jestem jeszcze za młoda na takie kremy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się pozytywnie sprawdził:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i właśnie go używam :) narazie nie mam się do czego przyczepić, jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło, że się sprawdza ;) Może kiedyś go przetestuję, bo rzeczywiście jest to interesujący kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam go, ale z tego co wyczytałam jest godny uwagi :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem przed 30tką ale sama go używam - fajnie współpracuje z kremem matującym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego nie miałam, ale generalnie kwas hialuronowy lubię. Kupuję go zwykle w Zrób Sobie Krem. Wymieszany z olejkiem arganowym doskonale odżywia cerę

    OdpowiedzUsuń
  17. Z opisu wynika , że warto się nim zainteresować; ja ostatnio zerkałam na serum Dermedic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim wiele dobrego- może sama kiedyś się skuszę

      Usuń
  18. Może za parę lat się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo, że za kosmetykami tej marki nie przepadam, to tym "mikrozastrzykiem" czuję się mocno zainteresowana.
    Mojej 32-letniej skórze bardzo by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam 30. lat, a zdarza mi się go użyć. Fajnie nawilża mi skórę. Ja jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi bardzo interesująco, zaciekawił mnie choć ja mam jeszcze czas na stosowanie tego typu kosmetyków ;) Ale chętnie go komuś polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go w zapasach i jestem ciekawa jak się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo warto!!!
    Serum jest świetne, mi przypasowało już od pierwszego użycia. Używa go też moja siostra i również jest pod dużym wrażeniem tego koncentraku kwasu hialuronowego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam to serum i jest super. Napina, wygładza, skóra jest faktycznie gładka jak aksamit, wchłania się bez żadnego problemu.
    Cena bardzo przyzwoita, jak na kosmetyk, który tyle dobrego czyni dla naszej twarzy. Warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez używam tego serum od kilku tygodni i jestem zachwycona ! Serum jest w bardzo wygodnym opakowaniu, ma fajna konsystencje i naparawde skutecznie działa ! Juz po kilku dniach stosowania zauważyłam ze skora jest napięta, uelastyczniona a zmarszczki sa mniej widoczne ! Buzia wygląda mlodziej i jest przyjemna w dotyku - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Warto ! Z tej serii mam krem na dzień i na noc. Używam dopiero od kilkunastu dni ale juz widzę super efekty. kremy sa w bardzo ładnych słoiczkach, super wyglądają na polce i ładnie pachną. No i super działają - skora jest dobrze nawilżona, wygładzona. Zmarszczki sa spłycone, a skora wygląda na młodsza ! Naprawdę super efekt a kremy nie sa drogie- warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zatyka pory,nie nadaje sie pod poklad bo sie roluje,zadnych efektow nie warty zainteresowania!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam to serum i jestem super zadowolona, bo moja twarz jest nawilżona jak nigdy dotąd

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście to serum daje absolutnie perfekcyjne nawilżenie, a co za tym idzie skóra jest bardziej elastyczna i wygładzona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mojej suchej skóry to serum jest wprost zbawienne. idealnie wygładza skóre i napina, spłyca zmarszczki i bardzo poprawia owal twarzy. Zresztą moja skóra lubi i kosmetyki Soraya i kwas hialuronowy każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko kiedy jestem tak bardzo zadowolona z działania kosmetyku / szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki do twarzy /, a tutaj nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń / nawet najmniejszych / Nawilżenie mojej twarzy, jest perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog