12/19/2017

DR IRENA ERIS CLINIC WAY, HIALURONOWE WYGŁADZENIE || PREZENTY Z ZIKODERMO

Święta coraz bliżej, więc mam dla Was kolejny wpis z pomysłem na prezent. Dziś kilka słów na temat kremu, który od dłuższego czasu należy do moich ulubieńców: Dr Irena Eris, seria ClinicWay hialuronowe wygładzenie. Zapraszam dalej!







W skład zestawu, Dr Irena Eris ClinicWay 1 Hialuronowe Wygładzenie, wchodzi pełnowymiarowy krem na dzień o pojemności 50 ml oraz mini produkt krem na noc- 30 ml. ClinicWay, to seria typowo apteczna, dermokosmetyki dostępne są w punktach ZikoDermo. Przyznam szczerze, że nie spotkałam się z tą linią w drogeriach typu Rossmann czy Hebe. Jest ona oparta na opatentowanej formule FGF1 LMS z technologią transportu dermalnego LIPO-SPHERE, kojącej, łagodzącej i antyseptycznej wodzie wapiennej oraz intensywnie wiążącym wodę kwasie hialuronowym. Seria Hialuronowe Wygładzenie polecana jest dla kobiet w wieku około 30 lat, czyli dla tych z nas, u których powoli zaczynają pojawiać się pierwsze zmarszczki, głównie mimiczne. Warto wspomnieć, że krem na dzień posiada SPF 20. Tyle teorii, czas na praktykę!

Po pierwsze, uwielbiam kosmetyki Dr Ireny Eris! Nigdy się na nich nie zawiodłam. Uważam, że każdy szczegół jest w nich dopracowany. Zaczynając od bardzo eleganckiego opakowania, solidnego, szklanego słoiczka, po szatę graficzną, która od razu kojarzy się z kosmetykami dobrymi jakościowo. Biel, czerwień i srebro. Czysto i schludnie! Bez zbędnych detali. 

Kremy, zarówno ten na dzień jak i na noc, mają jedwabistą i bardzo przyjemną konsystencję. Podczas aplikacji gładko suną po twarzy, nie zostawiają lepkiej warstwy i bardzo szybko się wchłaniają. W przypadku kremu na dzień, już chwile po aplikacji możemy śmiało nakładać podkład. Wersja przeznaczona na noc, jest nieco bardziej treściwa, aczkolwiek równie komfortowa. Warto zwrócić uwagę na fakt, że produkty są niebywale wydajne, wystarczy malutka ilość do nawilżenia całej twarzy i dekoltu. Wszystkie produkty z linii ClinicWay ( 30+ czy 50+), mają podobny zapach, który mnie osobiście bardzo odpowiada. Jest on charakterystyczny, delikatny i nieco wyrafinowany. Zapach nie utrzymuje się długo, co zaliczam na plus.

Krem na dzień stosowany regularnie, dobrze nawilża i wygładza. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, wiąże wodę, przez co daje efekt liftingu. Woda wapienna łagodzi podrażnienia i działa kojąco, co również jest zauważalne. Jeśli połączycie go z kremem na noc, po pewnym czasie przekonacie się, że Wasza cera jest zmiękczona, wygładzona, napięta i dobrze nawilżona. 



Tak jak pisałam na początku, produkty ClinicWay nie są mi obce, powiem więcej, z powodzeniem stosuje je również moja mama. Obecnie w drogeriach ZikoDermo, możecie nabyć je w promocyjnych, świątecznych zestawach prezentowych. Elegancki produkt, w idealnym, prezentowym opakowaniu będzie trafioną niespodzianką pod choinką.

Dajcie znać, czy znacie serię Clinic Way, i który produkt lubicie najbardziej!

4 komentarze:

  1. Muszę w końcu cos od Irenki wypróbowac/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tymi produktami. Jeszcze nie są dla mojej grupy wiekowej, ponieważ mam poniżej 30 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam serii, ale brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i chyba w końcu mam prezent dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog