1/06/2018

SHINYBOX GRUDZIEŃ || WHERE THE MAGIC HEPPENS

Mimo, że grudzień już za nami pragnę zaprezentować Wam zawartość świątecznego pudełka ShinyBox. Podejrzewam, że większość z Was już je zna, aczkolwiek i ja dorzucę swoje trzy grosze. Zapraszam dalej!



Miniona edycja była pod hasłem "Where the magic heppens", i faktycznie, po ujrzeniu zawartości miałam wrażenie, że zespół ShinyBox idealnie dobrał produkty do "motywu przewodniego". 
Świeża choinka, zapach korzennych pierników, cynamonu i pomarańczy, spotkania pełne ciepła, uśmiechu i radości z tymi których kochamy … czyli magia Świąt na którą czekamy cały rok. W tym wyjątkowym czasie spraw sobie i najbliższym najlepszy, nietuzinkowy i wyjątkowy prezent – grudniowe pudełko ShinyBox „Where the magic happens”.

 BARNÄNGEN,  ŻEL POD PRYSZNIC 
Lekka niczym chmurka piana pielęgnującego żelu pod prysznic delikatnie i skutecznie czyści normalną i suchą skórę oraz delikatnie ją pielęgnuje. Pomaga utrzymać jej naturalne nawilżenie i sprawia, że staje się ona aksamitnie gładka. Produkt pełnowymiarowy: 24,99 zł / 400 ml
Markę poznałam dzięki październikowemu pudełeczku ShnyBox, wtedy miałam możliwość wypróbować masło do ciała, które tak na marginesie, jest rewelacyjne! Tym razem czas na żel pod prysznic i nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa jego działania. Aktualnie mam na wykończeniu produkt z Dove, więc Barnangen będzie musiał chwilkę poczekać. 

 TERMISSA, WODA TERMALNA
Kosmetyk od marki Termissa. TERMISSA to pierwsze ekologiczne dermokosmetyki z wodą termalną z Podhala zawierającą największe bogactwo składników mineralnych o udowodnionych właściwościach pielęgnacyjnych i leczniczych. Termissa to kosmetyki do zadań specjalnych, które swoją siłę czerpią z natury. Bo przecież wszyscy jesteśmy jej częścią. Produkt pełnowymiarowy: 18,09 zł
Woda bardzo mnie ucieszyła, powiem więcej, poszła już w ruch. Tak się bowiem złożyło, że wykończyłam wszystkie wody termalne, które miałam w swoich zapasach. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.


FARMONA, PRESTIGE CARE-  KONCENTRAT KOMÓREK MACIERZYSTYCH 
Misja Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA to wytwarzanie wysokiej jakości wyrobów kosmetycznych spełniających wymagania użytkowe i estetyczne przy zastosowaniu technologii bezpiecznych dla środowiska. Podstawą wszystkich produktów Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona są naturalne składniki aktywne, standaryzowane ekstrakty o wysokim stopniu czystości ekologicznej – w optymalnych stężeniach dla zapewnienia skuteczności i bezpieczeństwa stosowania. Produkt pełnowymiarowy: 33,60 zł / 15 ml
Ze względu na bardzo intrygujący opis i...niestety, krótka datę ważności, koncentrat od razu powędrował w ręce mojej mamy. Ja mam za dużo otwartych kremów i jestem pewna, że u mnie by się zwyczajnie zmarnował.

EFEKTIMA, PEELING + MASKA DO DŁONI

FOODS BY ANN, POCKET ENERGY BAR - KOKOS & KAKAO

EXCLUSIVE COSMETICS, HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z OLEJEM ARGANOWYM


Przyznam szczerze, że dopóki w moje ręce nie zaczęły trafiać pudełka ShinyBox, nie używałam masek czy peelingów do dłoni a moja pielęgnacja ograniczała się do kremu. Jestem ciekawa efektów, czy faktycznie warto inwestować w tego typu produkty. Batonik Foods by Ann, już dawno wchłonęłam. Niestety, uwielbiam wszystko co słodkie ;) Wersja kokosowa była średnia, natomiast cynamonowy z poprzedniego pudełka był znakomity! Na koniec płatki hydrożelowe pod oczy- osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju maski żelowe, czy to na cała twarz czy pod oczy. Na pewno  wypróbuję!

Podsumowując, myślę, że jest to jedno z fajniejszych pudełeczek. Dwa ostatnie, które miałam przyjemność otrzymać, nie powaliły mnie na kolana. Fakty, były miłe, ale bez przytupu. Grudniowe pudełko ShinyBox, wyjątkowo mi się podoba i sądzę, że wszystkie kosmetyki z przyjemnością wykorzystam.

Co sadzicie o owym pudełeczku? Przypadło Wam do gustu czy wręcz przeciwnie?

3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie jedynie żel pod prysznic, ale wolę kupić go osobno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca świąteczne to pudełko, ale całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie najgorsze. Lepsze od poprzedniego, ale po świątecznej edycji spodziewałam się czegoś innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog